Veel Gestelde Vragen – eTicket

Wat is een eTicket?
Een eTicket is een digitaal ticket, welke verzonden wordt per e-mail nadat de betaling ontvangen is. Voor de meeste betaalmethodes geldt dat u de e-mail direct ontvangt.
Bij eenmalige machtigingen en overboekingen kan het 3-4 dagen duren, nadat het afgeschreven is. De e-mail bevat een link via welke u de tickets in PDF formaat kunt downloaden.
U dient de eTickets uit te printen en mee te nemen naar het lustrumfeest.

Ik heb mijn eTicket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer uw ongewenste postvak (spam folder) op de bevestigingsmail, waarin u de link naar de tickets kunt vinden.
Indien u deze niet kunt vinden, dan kunt u een mail sturen naar webmaster@hltc.nl. Vermeldt hierbij uw bestelnummer en een betaalbewijs.

Hoe weet ik dat ik de enige ben die binnen komt met mijn ticket?
Elk eTicket heeft een unieke barcode, welke gescand wordt aan de ingang van het lustrumfeest. Elke barcode geeft eenmalig toegang tot het feest. Het is daarom nutteloos om dezelfde ticket meerdere keren uit te printen, te kopiƫren of te verkopen. Er wordt per ticket namelijk slechts eenmaal toegang verleend.

Moet ik de ticket(s) op A4-formaat printen?
Ja. Dit geeft het beste resultaat voor het scannen van de barcodes.

Moet ik de ticket(s) in kleur printen?
Het is niet noodzakelijk om de tickets in kleur te printen. De barcode is het belangrijkste. Zorg er voor dat deze duidelijk zichtbaar is.

Wat is Adobe Reader?
De tickets worden verzonden als een PDF bestand. Dit type bestand kan geopend worden met Adobe Reader. U kunt deze software gratis downloaden op de Adobe.com website. Na het installeren van het programma kunt u het bestand openen en de tickets uitprinten.
Tegenwoordig kunt u ook via Windows Live Mail en Google Mail de eTickets openen zonder gebruik van extra software.

Ik kan mijn ticket(s) niet printen. Wat moet ik doen?
Indien u niet de mogelijkheid heeft om uw ticket(s) te printen, sla dan uw pdf bestand op uw smartphone op. Neem uw smartphone mee en toon uw eTicket bij de ingang. Onze scanner kan in de meeste gevallen direct uw eTicket van uw smartphone lezen.

Ik heb problemen met het downloaden van mijn ticket uit de bevestigingsmail. Wat moet ik doen?
Indien de downloadlink de download niet start, klik dan met uw rechter-muisknop op de link. Selecteer “link openen in nieuw tabblad”. Controleer ook uw downloadmap. Het is mogelijk dat uw tickets al zijn gedownload.

Ik ben mijn ticket kwijt/ mijn ticket is gestolen. Wat moet ik doen?
Stuur een mail naar webmaster@hltc.nl en vermeld uw bestelnummer en een betaalbewijs. Uw nieuwe tickets wordt dan gemaild en het oude wordt geblokkeerd.